Zameldowanie na pobyt stały

Wymagane dokumenty:
  1. Dokument stwierdzający tożsamość.
  2. Książeczka wojskowa dla osób podlegających obowiązkowi wojskowemu.
  3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu stałego.
  4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia faktu pobytu osoby dokonującej zameldowania.
  5. Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy Brzuze, ewidencja ludności, pok. nr 21,

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Załatwienie zameldowania na pobyt stały następuje po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego. W wyniku dokonanej czynności meldunkowej interesant otrzymuje potwierdzenie zameldowania w formie druku.

Uwagi:
  • W tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego.
  • Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (właściciela, najemcy), w którym ma nastąpić zameldowanie.
Podstawa prawna: Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10 kwietnia 1974r. – tekst jednolity z 2001r. Dz. U. Nr 87, poz. 960.

Formularz do pobrania. (524kB) pdf

Wytworzył: Ewa Lawecka (24 września 2004)
Opublikował: Danuta Wiśniewska (24 września 2004, 11:25:47)

Ostatnia zmiana: Michał Przybylski (18 marca 2008, 12:34:14)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2475

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij